Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2018 dag 2. 27 km. Totaal 50 km.

Eerst even wat corrigeren. Het ontbijt was om 7.30. Kwestie van spraakverwarring. Ook de foto ging Door een slechte verbinding iet verder heb dat net rechtgezet. Gisteren avond kennis gemaakt met drie andere pelgrims een Belg, een Fransman en een Nederlandse. Met de Nederlandse en de Belg wat gegeten en gedronken. Ze hadden zelfs limoncello. We begonnen met redelijk weer maar gelijk weer omhoog en omlaag. Voor diegenen die vroegen Hoe het met mijn teen vaat: dat gaat maar vooral als we moeten dalen weet ik goed waar de teen zit. Uit het vliegtuig konden we al zien dat deze regio heel bosrijk is. Dat bleek ook vandaag. Nauwelijks bewoning onderweg en zeker geen bar waar er koffie o.ID. te halen was. We leefden dus echt op water en brood (met kaas) om ongeveer twee uur in het bos plotseling donker weer, harde wind regen en onweer. Dat duurde gelukkig maar een half uur toen was het over. Onderweg nog een hertje gezien. De Belg haalde ons in en liep met gezwinde pas verder. Wat opvalt is dar de meeste anderen veel minder bepakt zijn dan wij. Doen wij het toch niet goed? Maar goed. Verder was deze dag niet bijzonder. Net in het hotelletje geweest maar dat was pas om zes uur open en was gelegen naast een nachtclub. Dat beloofd dus nog wat. We gaan het zien. Morgen weer een 28 kilometer.

Cees d.

Top Hans en Hilda.