Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2018 dag 9 22 km Totaal 204 km

Gisterenmiddag en avond een beetje Door het dorpje gerommeld. Twee Duitse pelgrims ontmoet en daar leuk mee zitten praten. Deze waren op weg naar Lourdes. Tot ons beider verrassing was er een jeu de boules feest met op enig moment een kapel die een optreden gaf. S' Ochtends om half negen liepen we weer op de weg. Zoals ik aangaf is de route saai. Hij loopt wel lekker dus het schiet lekker op. Na een kilometer of 10 wilden we ergens gaan rusten en kwamen we de Duitse pelgrims weer tegen. We zijn toen samen opgelopen tot we Les Landes binnen liepen en zij weer hun route vervolgden. In Les Landes een totaal anders landschap. Grote stukken land met grote pivo's in het land. Ook de grondstructuur is heel zanderig en lijkt veel op de zandgronden van Breezand. Nog net geen lelies gezien maar dat komt nog misschien. Om 2 uur liepen we al het dorpje in want de route is vlak dus we schieten lekker op. Een tijdje zitten wachten bij een kerkje in het dorp en toen naar de slaapplaats gegaan. Eerst even de slaappaats voor morgen geregeld met Hulp van onze gastheer. In ons boekje staat dus vrijwel iets meer. Maar dat is ook weer gelukt. We gaan het weer zien.

Karel en Atie

Jullie gaan lekker succes he groetjes van ons

Afra

Gaat lekker zo! Loopt ook puur prettiger zonder regenpak ! Succes verder en groetjes van ons