Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2018 dag 18 0 km totaal 385 km.

Vandaag een rustdag. Dus het materiaal onderhouden, wat spullen naar huis sturen die niet meer nodig zijn, wat van het stadje bekijken. Gewoon kalm aan. We kwamen nog twee Duitse vrouwen tegen die op zoek waren naar een beschrijving van de route naar Irun. Dus via veel vijfen en zessen digitaal de beschrijvingen uitgewisseld. Maar ze waren er blij mee. Goede daad weer gedaan! We slapen in een hotel deze keer. Eerst konden we hier maar een nacht slapen maar toen we hier aankwamen en ik het nog een keer vroeg bleek dat we toch een nachtje extra konden slapen maar dat er die dag niemand van de staf aanwezig zou zijn. Dus vandaag zijn we in een oud hotel met 50 kamers, binnentuin en zwembad helemaal alleen!! Vanmiddag ineens geen licht meer. De stroom was eraf gehaald door wat techneuten die niet wisten dat wij er nog waren. Op ons rondje door het stadje troffen we ineens een sticker aan die aangaf dat dit de fietsroute Haarlem - Santiago was. Toch wel vreemd hier ineens Haarlem op een stikker aan te treffen. Morgenochtend opweg naar Irun waar we zaterdag of zondag hopen aan te komen. We gaan het weer zien!

Wilma

Hans en Hilda dan heeft mijn vader daar vast op zijn fiets gereden. ?

Karel en Atie

Gaat lekker als ik dat zo lees