Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2018 dag 19 23 km totaal 408 km.

Vanochtend waren we om 7.45 beneden voor het ontbijt maar in het hotel was nog niemand. Het blijft een rare gewaarwording. Maar goed, ook dat loste zich op en om 8.45 liepen we op straat. Het dreigde wel wat dus voor de zekerheid de regenbroek maar aan en de jas bij de hand. Al snel uit het stadje vandaan. Het was nog even afwachten of we vandaag langs begaanbare wegen zouden geleid worden, maar dat ging allemaal goed. Wel af en toe een paar beste klimpartijen maar op een goede ondergrond is dat geen probleem (meer). We kunnen wel merken dat het lichaam zolangzamerhand gewend wordt aan de inspanning. Uitgeput ergens aankomen is er niet meer bij hoewel daar de temperatuur ook een rol bijspeeld. Maar dat we meer kracht hebben opgebouwd is wel zeker. Ongeveer na een kilometer of 12 kwamen we langs een restaurant. Daar maar even een koppie gedaan. Daarna werd de weg al maar smaller in de zin dat de bergwanden steeds dichterbij kwamen. Later gingen we steeds meer omhoog tot we een col van 390 meter hadden ?????? Wat doe je eigenlijk met een col? Ik houd het op nemen. Dus we hadden de col genomen. Ondertussen was de zon gaan schijnen en was ook de regenbroek allang uit. De aanwijzingen van deze route zijn heel summier. Het is langs de weg goed opletten of we iets missen. Dat is vandaag gelukkig goed gegaan. Nadat we nog een koppel gieren konden spotten, wat zijn die vogels groot, liepen we om 15.30 Bidarray binnen. We waren er nog geen half uur of het begon weer hard te regenen. Maar deze keer hielden wij het droog. Morgen gaan we het weer zien.

Guus en Ria

Toppers zijn jullie ,gaat jullie nog steeds goed.

Karel en Atie

Wat gaat het goed he en de foto met de gieren is mooi .Lekker dat jullie er een beetje aan gewend raken succes voor de komende dagen

Riet Breur

Wat fijn dat alles zo voorspoedig verloopt,het weer dat moet meezitten,maar daar zitten jullie niet mee,leuke woord speling he?Er waren weer prachtige foto's bij ,en de video's zijn ook heel mooi.Ik wens jullie nog fijne kilometers toe,in goede gezondheid.Hartelijke groet,Riet