Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

start 2021

Hallo Allemaal,

Het heeft door Corona even geduurd, maar we vertrekken zondag 22 augustus naar Spanje om te proberen het laatste deel van de Camino del Norte naar Santiago te lopen waar we alweer in 2015 aan zijn begonnen.

We hopen in de week van 13-19 september weer thuis te komen als alles een beetje wil.

We proberen jullie zoals altijd op de hoogte te houden met onze dagelijkse update's met foto's en filmpjes als de technoek dat toelaat.

Zoals altijd zijn we blij met elk berichtje.

Lia Hoep

Wat leuk dat het er toch van gaat komen! Goede reis gewenst!

Peter en Hannie.

De laatste loodjes, succes hoor.

Henk Vlaming

Super bericht, we zullen jullie weer volgen.

Mijnie

ik had het nieuws nog niet gehoord is het nu niet vreselijk warm daar?nou dapper van jullie .ik ga jullie volgen hoor!

Marijke Aker

Ik vind het leuk jullie te volgen en wens jullie heel veel plezier.
Mijn adres is mmg.aker@quicknet.nl

Karel en Atie

Wat knap dat jullie de laatste etappe gaan lopen Heel veel succes en we gaan jullie volgen

Riet Breur

Wat fijn dat jullie weer van start kunnen,en mogen gaan!
Ik kijk er weer met veel genoegen naar uit.
Alvast veel plezier met de voorbereidingen.
Hartelijk groet.

Klaas Schroevers

Hilda & Hans,
Wat ontzettend leuk...
Dat vind ik heel spannend, eigenlijk ben ik daar heel erg in geïnteresseerd. Heb al verscheidene lezingen daarover bijgewoond. Wens jullie heel veel succes en plezier onderweg.

Jan van den Berg

Succes!!

Laura

Vaya con Dios!

Kees en Aat vd Tuin

Wij wensen jullie een hele goede en mooie tocht!

Enno Bijlstra

Veel plezier en gezond weer terug en maak van dit laatste deel van de Camino del Norte een "zegetocht"

Paul en Marja Vijselaar

Wij wensen jullie heel veel wandel plezier tijdens de laatste etappe.
Zet 'm op!

Greetje Bontjes

Hopelijk hebben jullie geen last van Coronamaatregelen. Heel fijn als jullie het nu kunnen afmaken. Een heel goede reis op de laatste etappe! Kom alsjeblieft veilig thuis!!! Ga er van genieten!
groetjes,
Arnold en Greetje

Henk en Jannie Plagmeijer

Veel succes, maar ook veel plezier met de laatste etappe Hans en Hilda! We hopen dat het niet zo warm is als je daar langs de onbeschutte wegen loopt!

We gaan jullie volgen!

Groetjes,
Henk en Jannie

Henri en Gré.

Hans en Hilda, heel veel succes met de laatste etappe! Geniet ervan en hopelijk valt het met de warmte mee.

Cees en Gerry

Hallo Hilda en Hans, wij wensen jullie een hele mooie en inspirerende laatste etappe toe vanuit de Franse Alpen.
Hartelijke groeten en een behouden thuisreis