2021 dag 1 23 aug 20 km. Totaal 20 km.

Na ontbijt met de taxi naar Muros de Nalon. Bij jet binnenrijden toch een momentje van herkenning. Hier zijn we geweest. Met goede moed op stap. Vandaag willen we naar Soto de Luna. Niet zo ver maar de eerste week doen we een beetje kalm aan.Al snel werden we in het bos ingehaald door een groepje pelgrimage die liepen veel sneller als wij. Ja de jaren gaan tellen! Ondertussen ging de morgen voort en kwamen we nergens meer een plekje tegen waar we even konden stoppen. Dus maar door. Af en toe even zitten op een stoep van een huis. Het bleef maar omhoog en omlaag gaan. Ik weet alweer goed waar mijn kuiten zitten. Het werd wel spannend want dat er veel vakantie vierende Spanjaarden zijn kon er zomaar geen bed zijn. De eerste twee hotelletjes die ik belde zaten inderdaad vol. Dan maar door en dan zien we wel. Om een uur of twee zonder koffie o.i.d liepen we Soto de Luna binnen. Het eerste hotel wat qe zagen zat ook vol maar ze hadden ook een pelgrimshostel zonder bad eten of ontbijt, met nog een kamer vrij. Dus die genomen en de rest regelt zich zelf wel. Het is hier veel groener dan ik dacht daarom een foto van een dal waar we doorheen liepen om dat te laten zien! Nou tot morgen maar we weten nog niet waar!