Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2021 dag 2 24 aug 26 km. Totaal 46 km.

Uiteindelijk toch een hotel gevonden in Cadavedo. Was volgens Booking.com vol maar met zelf bellen bleek er nog wel plek te zijn. Vanochtend eerst een ontbijtje in een cafeetje gehaald voor €5. Het eten is hier niet duur. Om ongeveer 8.45 op weg. Gelijk van de officiële camino afgeweken omdat er een leukere route langs de kust was. De officiële ging door de bossen. Het boekje en de telefoon gaven aan dat het een eenvoudige route was. Maar gelijk moesten qe vol aan. Daarna ging het makkelijker, tot na Novellana, in 1992 jet mooiste dorpje van Asturie, Hier besloten we een kortafje te nemen. Dat betekende echter 200 meter hoogte overbruggen op scherp dalende en stijgende paden op een rotsachtige ondergrond en nog smal ook. 5 km op deze wijze was wel bijna 2 uur lopen! Maar wel hele mooie vergezichten die weer een hoop goedmaakten. Onderweg nog even opgelopen met een Sloveen, een Poolse en een Vlaamse maar bij Cadavedo gingen zij een andere kant op. Het lichaam leek vandaag war makkelijker te lopen, maar wellicht komt de klap morgen.Alles is hier aardig vol omdat veel Spanjaarden nog op vakantie zijn aan de kust. Morgen, mede door de hulp van twee jonge Spanjaarden gaan we naar Luarca. Tot morgen!

Jannie

Zo je laat Hilda wel werken.

Karel en Atie

Jullie genieten fijn van de mooie uitzichten
En Hans de kuitjes beginnen al te wennen Succes he en geniet er van

Wil

Succes verder. Zou graag een stukje met jullie merlopen

Kees en Lia

Hilda en Hans we wensen jullie de laatste etappes een goede, mooie en bijzondere tocht zonder ongemakken en vergeet vooral niet te genieten van de omgeving. Zet hem op!!
Hartelijke groeten van ons.