Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2021 dag 4 26 aug 22 km. Totaal 89km.

Vanmorgen op tijd weg. Ontbij kom pas vanaf 08.00 uur. Dat kost dan boor beiden €4. Hoe dat hier allemaal uit kan begrijp ik voor geen meter. Nou eten we niet veel, maar toch. Er werd voorspeld dat het 27 graden zou worden en dat klopte ook aardig. Niet onwijs heet maar aangenaam is ook anders. Na de middag kwam er een wondje uit zee en wat sluierbewolking. Uit Luarca gelijk 30 minuten klimmen. Was wel over de straat maar 20% stijging en meer maakt ke gelijk lekker wakker. Langs een ruïne van een kerkje dat al 1000 jaar geleden werd beschreven. Verder ging het redelijk eenvoudig. Tijdens een stop onderweg kregen we van een Spaans echtpaar een zakje noten nadat ze hoorden dat wij, weliswaar over 5 jaar, helemaal uit Nederland waren komen lopen. In Navia ook even opgestoken en na weer een felle klim waren we na een uurtje in Jarrio. Was het toch al half vijf. Een biertje is na zo'n warme dag wel lekker. Morgen naar Tapia! Tot morgen!

Cees

Lijkt de ronde van Spanje wel Hans. Heuveltje op en neer.

Henk en Jannie Plagmeijer

Het zal wel niet bij één biertje gebleven zijn Hans! haha?

Laura

Mooie avonturen weer. Hopelijk doet je knie weer mee de rest van de tocht Hilda.