Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2021 dag 7 29 aug. 27 km. Totaal 151 km.

Eerste dag in de bergen. Hoe zal dat gaan. Best wel spannend maar zoals altijd, het komt zoals het komt en het zien het wel. Wat gelijk io viel was de serene rust in de bergen. Er waren ogenblikken waarop we werkelijk niets hoorden. Kan ook aan de zondag gelegen hebben maar toch! Een paar echt enorme klimmen waar we wel een half uur tot drie kwartier achter alkaar omhoog gingen. Maar wel erg mooie vergezichten. Onderweg een klein kerkje met een groepje mensen ervoor. Bleek in het kerkje eeuwenoude muurschilderingen te zijn. Normaal was jet niet open maar we konden nu mooi meekijken. Gelijk na dit kerkje hard omhoog kwamen we in een bos een paar jagers tegen die hun jachthonden aan het trainen waren Van de grote honden met lange oren. Een gehuil! We stopten bij een kerkje met een lekker bankje om wat te eten en te drinken, kwamen er ineens twee mannen naar buiten met enorme vuurpijlen. Zij staken die af omdat het een feestdag was van de patroonheilige van het dorp. Qe waren net vijf minuten weg toen ze er wel 10 afsteken met een geluid wat je bij ons niet eens bij oudjaar hoort. Om 3 uur eindelijk een terrasje en kon ik mijn moeder videobellen omdat die haar verjaardag vierde. Gelijk na het barretje weer een half uur klimmen maar uiteindelijk kwamen we om 5 uur aan. Alles wat gedaan moest worden gedaan en om 18.30 een biertje. Tot morgen,.!

Cees en Annie

Weer sfeervol weergegeven Hans.

dirk jimmink

Wat genieten we toch iedere dag weer van je mooie verhalen.

Karel en Atie Heb een paar dagen niet kunnen reageren nu wee

Kan nu weer reageren waren een paar dagen op reis maar nu lees ik de verhalen wat een prachtige fotootjes en verslagen wij genieten met jullie mee groetjes

Ria

Nog een klein stukje ,top hoor ga er van genieten .