22 mei 2017 29 km. Totaal 90 km

Om even na 8.00 uur vertrokken. Het was al zonnig. Gelijk uit het dorp moesten we een graspad in wat stijl omhoog ging. Door het natte gras wat er kniehoog stond. De hele dag ging het heuvel op en heuvel af. Gelukkig vanwege de zon vaak in het bos maar ook vaak in het veld. Wel weer mooie vergezichten (zie video) In arbourse waren we het een beetje zat en bleken we tekort voedsel bij ons te hebben. Als Door een wonder kwam ineens de Piet Dorrestijn van Frankrijk met zijn wagen langs met groenten en fruit. Dat hielp goed. We konden en gingen er weer tegenaan. Om een uur of half vijf kwamen we aan in raveneau. We hadden in Charite sur Loire een hotel geboekt wat nog 8 km verder was. (Hier was geen slaapplaats meer te krijgen) Echter geen taxi te krijgen . Dan maar naar het gemeentehuis. Heel behulpzaam maar noppes. Het hotel maar gebeld en die kwam ons warempel halen. Dat was mazzel. Lopen we in Charter sur loire naar een supermarkt komen we B en JL tegen ( zie gisteren). Dat was natuurlijk erg leuk. Samen gegeten en nu verder. Morgen wordt het 27 graden en daarna nog warmer. We zien wel. Eerst morgen weer 27 km weg laten glijden. Slaapplaats is wel al geregeld.