Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Finistere

In ons laatste bericht gaf ik aan dat als we in Finistère waren geweest we wellicht nog een berichtje zouden zenden. Belofte maakt schuld, dus bij deze!

Na een paar dagen in Santiago, waar we gelukkig op dinsdag de pelgrimsmis konden bijwonen, weliswaar zonder wierookvat, hebben we de bus gepakt naar Finistère, Dat kostte drie uur maar was wel een mooie rit, zo langs de kust. In Finistère aangekomen brak gelijk de zon door en nadat we onze spullen hadden weggebracht besloten we om gelijk maar naar de vuurtoren te lopen waar het echte einde, althans voor ons, van de tocht was. Uit het dorp was het ongeveer 3,5 kilometer lopen tegen een heuvel op. Aan het einde kilometerpaal 0.0 Daar aangekomen heb ik nog geprobeerd om mijn shirt en de broek, die ik al die jaren heb gedragen, te verbranden, zoals vroeger gebruikelijk was, maar deze wilden geen vlam vatten, toen maar als alternatief van de rotsen in de oceaan gegooid. De andere dag vanuit Finisterre weer met de bus naar Santiago en vandaar op zaterdag naar huis.

Wellicht weet u dat wij op 14 mei 2015, vanuit de Samenvaartkerk aan de Molenvaart, vertrokken zijn. Op zondag 10 oktober om 10.00 uur zal er in de dienst, ook weer in de Samenvaartkerk aan de Molenvaart, als afsluiting, aandacht aan onze tocht gegeven worden. Als u het leuk vindt, daarbij aanwezig wilt zijn bent u van harte welkom.

Nogmaals allemaal bedankt en wellicht tot ziens!

Cees en Annie

Top, mooie afsluiting.

Lia

Missie volbracht! Netjes hoor! Het was leuk om jullie verhalen te lezen!

Paul en Marja Vijselaar

Bedankt voor jullie mooie verhalen en foto's. Een bewonderingswaardige prestatie!

Karel en Atie

We hebben genoten van jullie verhalen en foto's
We komen zeker naar de diens 10 okt groetjes van ons

Riet Breur

Wat een mooie afsluiting zal dat zijn!
Ik hoop erbij te kunnen zijn.