Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 23 10 juni 2017 19 km totaal 501 km

Gisterenavond met de 4 Duitsers die we al eerder gezien hadden gegeten. Dat was weer erg leuk. Ook de rode wijn begin ik te waarderen. Het bleek dat de gastvrouw uit Californie komt en haar moeder in de buurt woont van San Francisco. Ik heb haar beloofd dat als het enigzins voegt we haar gaan bezoeken als we er zijn. Het adres en telefoonnummer kreeg ik van haar. Vandaag zou het 28 graden worden (morgen 30+) maar omdat de route redelijk kort is toch eerst om 8.30 uur op pad. Gelijk redelijk klimmen maar al snel kwamen we op een weg/pad dat geruime tijd op de top van de heuvelrug bleek te gaan zodat we voorzien werden van mooie uitzichten, een koel briesje en niet al teveel hoogteverschillen. Vandaag een route die zich kalm door het landschap voortbewoog (zie foto). Het nadeel was dat er geen plaatsen waren om even te gaan zitten. De korte middagpauze zaten we danook op de half verrotte stronk van een omgezaagde boom. Alles om maar even je rugzak neer te kunnen zetten. Een rugzak die overigens bij heet weer zwaarder wordt Meer water mee en twee bananen wegen ook al gauw 400 gram dus tel uit je winst. Maar na een ontspannen loop, ook de warmte went, kwamen we om 13.30 Thiviers binnen. Nog wat omgelopen voordat we wisten waar We moesten zijn maar dat mag de pret niet drukken.

Reacties

Reacties

Wil

Je gaat toch niet thuis ook rode wijn drinken Hans ???? Dat vinden wij wel jammer.

José

De 500km aangetikt!!! Toppers zijn jullie ook! Wel ff pas op de plaats he met die warmte.... X

Riet Breur

Sorry dat ik weinig van mij heb laten horen! Maar ik heb alle verhalen gelezen hoor.Wat een kanjers zijn jullie.Ik neem mijn petje af hoor !Als ik aan het lezen ben,zie ik al dat moois voor mij,en fijn dat alles voorspoedig verloopt.Nog heel succes,en wandel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!