Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2019 Dag 7 12 mei 15 km. Totaal 136 km.

Om 8.45 op weg. (Het was zondag) na een sober ontbijt. Al snel weer op de route die nu vlak en langs een snelweg liep door Zamidioot. Het was er erg stil. Heel weinig auto's, een paar fietsers. Eigenlijk omwerkelijk. Na een uurtje ging het omhoog. Eerst nog in de stad maar nadat we een vierbaansweg waren overgestoken het bos in en omhoog. Opeens zagen we een ambulance staan midden in het bos. Bleken we op het parcours van een mountainbikewedstrijd te lopen. Gelukkig ging dat goed. Daarna steil naar beneden tot aan de oude stad van Bilbao om uiteindelijk uit te komen bij een kerk waar ook een dienst plaatsvond. Een mooi orgelspel en dito zang. Nadat we een ( electrischool kaatje hadDen aangestoken weer verder. Langs het Gugenhem museum en zo naar het hotel. Vanmiddag de binnenstad verkend en wat noodzakelijke inkopen gedaan. S' avonds hebben we Betty en Jan uit Den Oever ontmoet. Heel leuk om elkaar hier te treffen. We worden weer zeer verrast door jullie reacties. Evenals vorige jaren kunnen we daar niet separaat op reageren. Wees er echter van overtuigd dat we het daardoor niet minder waarderen! Alvast bedankt voor jullie begrip. We gaan het morgen weer zien.

Wim en Gea

Hans en Hilda: respect!!

Fijn dat jullie ons allemaal op de hoogte houden van de prachtige tocht die jullie maken.

Adrie en Corina

Weer heel mooi om jullie verhalen te lezen, video en foto te zien. Veel liefs uit Schagen

Vera de waard

Superleuk om dit weer te lezen. Ben wel benieuwd wat jullie van Bilbao vinden